Hvem og hva?
Agderbygg ville øke satsningen på renovering og oppgradering av bolig gjennom et eget konsept kalt Boligfornying. I forbindelse med satsningen ble det behov for en overordnet kommunikasjonsplan, inkludert eget nettsted, sosiale medier og annonsering.
Hvordan?
Nettsted
Vi i 07 Media Sør fikk gleden av å utvikle nettstedet boligfornying.no. På nettstedet formidles referanseprosjekter gjennom slidere hvor man enkelt kan se hver bolig før og etter fornyingen.
Sosiale medier
For å skape oppmerksomhet og kjennskap til det nye konseptet ble det utformet videokampanjer i sosiale medier som Facebook og Instagram. Disse fikk god spredning i det relevante nedslagsfeltet på Sørlandet, og skapte gode resultater ved at mange fattet interesse og klikket seg videre til nettstedet.
Google Ads
For å nå dem som er på jakt etter renovasjonstjenester for bolig er det også blitt satt opp målrettet annonsering i Google søkemotor gjennom Google Ads.