Boligfornying

Vi har fått mange henvendelser gjennom boligfornying.no

Tor Gunnar Kjellemo, Agderbygg

Hvem og hva?

Agderbygg ville øke satsningen på renovering og oppgradering av bolig gjennom et eget konsept kalt Boligfornying. I forbindelse med satsningen ble det behov for en overordnet kommunikasjonsplan, inkludert eget nettsted, sosiale medier og annonsering.

Hvordan?

Nettsted

Vi i 07 Media Sør fikk gleden av å utvikle nettstedet boligfornying.no. På nettstedet formidles referanseprosjekter gjennom slidere hvor man enkelt kan se hver bolig før og etter fornyingen.

Sosiale medier

For å skape oppmerksomhet og kjennskap til det nye konseptet ble det utformet videokampanjer i sosiale medier som Facebook og Instagram. Disse fikk god spredning i det relevante nedslagsfeltet på Sørlandet, og skapte gode resultater ved at mange fattet interesse og klikket seg videre til nettstedet.

Google Ads

For å nå dem som er på jakt etter renovasjonstjenester for bolig er det også blitt satt opp målrettet annonsering i Google søkemotor gjennom Google Ads.